Sabem les ganes que tens de marxar de vacances amb la parella, amics o família i viatjar ben lluny per desconnectar i descobrir nous llocs, però no volem que marxis sense algunes recomanacions de telefonia mòbil si la teva destinació és a l’estranger.
- Per defecte, la teva línia tindrà actiu el roaming de veu, per poder fer i rebre trucades i SMS a les zones 1, 2 i 3. El roaming de dades estarà actiu només en la zona 1; les zones 2 i 3 estaran desactivades per evitar ensurts en la factura.
- Un cop arribis al país de destinació el teu telèfon es connectarà automàticament a alguna de les xarxes disponibles del país. Rebràs un SMS recordant-te com configurar l’APN i els costos de trucades i dades de la teva destinació.
Si el teu telèfon mòbil no es connecta automàticament a la xarxa del país, et deixem els passos a seguir perquè puguis gaudir de la millor connexió des de l’estranger.
Si el teu dispositiu és iOs:
- Accedeix a la configuració i dades mòbils.
- Dins trobaràs Apps de la SIM o aplicació de la SIM, hauràs de clicar ‘Roaming’ i ‘Automatic Mode’.
- En el cas que no aparegui aquesta opció, hauràs de seleccionar ‘Home’ i tornar a la pantalla anterior per prémer ‘Roaming’ i ‘Automatic Mode’.
- Hauràs d’assegurar-te que tens la itinerància de dades activada. Per fer-ho, accedeix a configuració, selecciona dades mòbils i comprova que està activada.
Si el teu dispositiu és Android:
- Accedeix a l’aplicació del mòbil: SIM Vera, Serveis o Servicios Aire, SIM Toolkit, Eines SIM…
- Un cop dins, fes clic a ‘Roaming’ i apareixerà un submenú amb les opcions: Home, Broker, Local i Automatic Mode. Selecciona ‘Automatic Mode’ i d’aquesta manera el telèfon detectarà automàticament si estàs a l’estranger o en territori nacional.
- Si no apareix aquesta opció, hauràs de seleccionar ‘Broker’, tornar a la pàgina anterior i prémer ‘Roaming’. A continuació apareixerà l’opció ‘Automatic Mode’ i l’hauràs de seleccionar.
- En cas que continuïs sense servei, hauràs de comprovar que tens la itinerància de dades activada. Per fer-ho, hauràs d’anar a configuració, dins de xarxa mòbil i dades mòbils i assegurar-te que està activada.
Des de Vera et recomanem que visitis la nostra pàgina web per comprovar tots els detalls de roaming de la zona del país de destinació per no tenir ensurts a la teva factura.
Si vols assegurar-te que ho tens tot ben configurat, pots venir a la botiga Vera més pròxima i t’ajudarem amb el que necessitis. En el cas que ja estiguis a l’estranger i necessites ajuda, pots trucar al +34 933 90 05 16 i el nostre equip d’atenció al client t’ajudarà de manera àgil i eficient.
A Vera volem que aquestes vacances només t’hagis de preocupar de desconnectar i gaudir del viatge.