Benvinguts a Vera!
Ens complau anunciar que Vilardebò ha passat a formar part de Vera, unificant esforços per a oferir un millor servei de telecomunicacions a la Garriga i la resta del Vallès Oriental.
Aquesta unió amb Vera permetrà ampliar i millorar els serveis que es posen a disposició dels clients, mantenint la proximitat i l’atenció personalitzada que sempre han caracteritzat a ambdues companyies.
Millores en el servei
Com a part del compromís de Vera per aconseguir la digitalització del territori a través de les millors solucions en telecomunicacions, els clients que ara es sumen a la família Vera gaudiran d’una millora significativa en la velocitat de la seva fibra òptica i les seves comunicacions mòbils.
Què poden esperar els clients de Vilardebò?
- Contacte personalitzat: En els propers dies, rebran comunicacions per correu electrònic, SMS i trucades per explicar tots els detalls de la transició.
- Assistència continuada: L’equip d’atenció al client de Vera estarà disponible per resoldre qualsevol dubte o consulta que pugui sorgir.
- Informació transparent: Una secció de preguntes freqüents (FAQ) i altres recursos informatius a la web amb tota la informació relativa a la migració.
El compromís Vera
Des de Vera ens comprometem amb tots els usuaris de Vilardebò a mantenir-los informats i acompanyar-los en tot moment durant aquesta transició, ja que la satisfacció dels usuaris és la nostra màxima prioritat. Seguim treballant perquè tinguin la millor experiència possible amb els nostres serveis, i per a seguir sent l’empresa de telecomunicacions catalana amb l’índex de recomanació més elevat.
Preguntes freqüents (FAQ’s)
- Hi haurà canvis en les factures durant el 2024? No, a partir de l’1 de gener s’aplicarà la tarifa associada a la velocitat de la connexió, amb la possibilitat d’adequar-la a qualsevol de les altres tarifes vigents si fos necessari.
- Què passarà amb el meu servei de fibra òptica? La velocitat de la vostra fibra òptica millorarà, oferint-vos una experiència d’Internet més ràpida i fiable, sense cap cost extra durant tot l’any.
- Què he de fer? El nostre equip d’atenció al client es posarà en contacte per telèfon amb tots els usuaris per a informar-los del procés de migració, i s’agendarà una visita amb un tècnic per a instal·lar el nou equip.
- He de comprar algun dispositiu nou? No. Un cop programada la visita i signada la migració, un instal·lador de Vera us portarà un nou router i s’encarregarà de la seva instal·lació sense cap cost associat.
- Com puc contactar amb el servei d’atenció al client? Un cop signat el contracte de migració a Vera, podeu contactar-nos per telèfon al 1543. Fins llavors, us heu de seguir redirigint a Vilardebò. En cas de no haver signat el contracta de migració, podeu trucar-nos al 936710082.