Vera
Una nova etapa comença: Vilardebò es converteix en Vera
juny 26, 2024

2

Benvinguts a Vera! 

Ens complau anunciar que Vilardebò ha passat a formar part de Vera, unificant esforços per a oferir un millor servei de telecomunicacions a la Garriga i la resta del Vallès Oriental.

Aquesta unió amb Vera permetrà ampliar i millorar els serveis que es posen a disposició dels clients, mantenint la proximitat i l’atenció personalitzada que sempre han caracteritzat a ambdues companyies.

Millores en el servei

Com a part del compromís de Vera per aconseguir la digitalització del territori a través de les millors solucions en telecomunicacions, els clients que ara es sumen a la família Vera gaudiran d’una millora significativa en la velocitat de la seva fibra òptica i les seves comunicacions mòbils.

Què poden esperar els clients de Vilardebò?

  • Contacte personalitzat: En els propers dies, rebran comunicacions per correu electrònic, SMS i trucades per explicar tots els detalls de la transició.
  • Assistència continuada: L’equip d’atenció al client de Vera estarà disponible per resoldre qualsevol dubte o consulta que pugui sorgir.
  • Informació transparent: Una secció de preguntes freqüents (FAQ) i altres recursos informatius a la web amb tota la informació relativa a la migració.

 

El compromís Vera

Des de Vera ens comprometem amb tots els usuaris de Vilardebò a mantenir-los informats i acompanyar-los en tot moment durant aquesta transició, ja que la satisfacció dels usuaris és la nostra màxima prioritat. Seguim treballant perquè tinguin la millor experiència possible amb els nostres serveis, i per a seguir sent l’empresa de telecomunicacions catalana amb l’índex de recomanació més elevat.

Preguntes freqüents (FAQ’s)

  • Hi haurà canvis en les factures durant el 2024? No, a partir de l’1 de gener s’aplicarà la tarifa associada a la velocitat de la connexió, amb la possibilitat d’adequar-la a qualsevol de les altres tarifes vigents si fos necessari.
  • Què passarà amb el meu servei de fibra òptica? La velocitat de la vostra fibra òptica millorarà, oferint-vos una experiència d’Internet més ràpida i fiable, sense cap cost extra durant tot l’any. 
  • Què he de fer? El nostre equip d’atenció al client es posarà en contacte per telèfon amb tots els usuaris per a informar-los del procés de migració, i s’agendarà una visita amb un tècnic per a instal·lar el nou equip.
  • He de comprar algun dispositiu nou? No. Un cop programada la visita i signada la migració, un instal·lador de Vera us portarà un nou router i s’encarregarà de la seva instal·lació sense cap cost associat. 
  • Com puc contactar amb el servei d’atenció al client? Un cop signat el contracte de migració a Vera, podeu contactar-nos per telèfon al 1543. Fins llavors, us heu de seguir redirigint a Vilardebò. En cas de no haver signat el contracta de migració, podeu trucar-nos al 936710082.

Equip de Vera

marketing
Comparteix
Subscriu-te
Notificar de
guest
0 Comments
Comentaris en línia
Veure tots els comentaris

Articles relacionats

Vera renova el seu compromís amb el Mercat de Música Viva de Vic

Vera renova el seu compromís amb el Mercat de Música Viva de Vic

Estem contents de renovar l’acord de patrocini amb l’OFIM, l’Organisme Autònom de Fires i Mercats de Vic, per tornar a patrocinar el Mercat de Música Viva de Vic 2024, reafirmant-nos com a patrocinadors tecnològics d’un dels esdeveniments més rellevants del país,...

Verapedia, més tecnicismes que necessites saber 

Verapedia, més tecnicismes que necessites saber 

Segurament si us parlem d’API, DNS, LAN o UTP us pensareu que us estem parlant en un altre idioma.  Per això, a Vera ens agrada fer les coses diferents i com vam fer-ho la primera vegada, aquí podeu veure tots els tecnicismes que vam recollir, avui us en presentem...